1. Dreptul de Retur
Clienții noștri pot returna produsele achiziționate în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii, conform legislației în vigoare (OUG 34/2014).
2. Condiții de Retur
Pentru ca un produs să fie acceptat la retur, este necesar să îndeplinească următoarele condiții:
– Produsul să fie neutilizat, în aceeași stare în care a fost livrat.
– Produsul să fie returnat în ambalajul original intact, împreună cu accesoriile și documentele originale (manuale de utilizare, certificat de garanție, etc.).
– Produsele din categoriile adezivi, vopsele, lacuri, materiale de etanșare trebuie să fie nedesfăcute și în ambalajul sigilat.
– Produsele care necesită montaj trebuie să fie returnate neasamblate și fără urme de utilizare.
3. Excepții de la Retur
Următoarele categorii de produse nu pot fi returnate decât în cazul în care sunt defecte:
– Produse personalizate sau realizate la comandă (ex: mobilier pe măsură, blaturi tăiate).
– Produse care au fost deteriorate din cauza montajului sau utilizării incorecte.
– Produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex: materiale de construcții vrac, produse lichide desigilate).
4. Procesul de Retur
Pentru a returna un produs, urmați pașii de mai jos:
1. Contactați echipa noastră de relații cu clienții la [ contact@urbangrup.ro / 0755.832.832 ] pentru a înregistra cererea de retur.
2. Ambalați produsul corespunzător pentru transport, astfel încât să nu fie deteriorat în timpul livrării.
3. Expediați produsul la adresa indicată de operatorul nostru, utilizând un curier ales de dumneavoastră.
5. Costurile de Retur
– Costurile de retur vor fi suportate de client, cu excepția cazurilor în care produsul a fost livrat greșit sau prezintă defecte.
– În cazul produselor grele sau voluminoase (ex: scule electrice mari, echipamente de grădină), vă recomandăm să utilizați un serviciu de transport care să permită manipularea corectă a acestora.
6. Rambursarea Contravalorii
– Rambursarea contravalorii produselor returnate va fi efectuată în termen de 14 zile calendaristice de la primirea și verificarea produsului în depozitul nostru.
– Rambursarea se face prin aceeași metodă de plată utilizată la plasarea comenzii, cu excepția cazului în care clientul solicită altfel.
7. Produse Defecte sau Livrate Greșit
Dacă produsul primit este defect, incomplet sau diferit de cel comandat:
– Contactați-ne imediat pentru a remedia situația.
– Vom organiza preluarea gratuită a produsului și vom trimite fie un înlocuitor, fie vom rambursa suma plătită, conform preferinței clientului.
8. Recomandări pentru Retur
– Păstrați factura și documentele de livrare, acestea fiind necesare pentru procesarea returului.
– Fotografiați produsul înainte de expediere, pentru a avea o dovadă a stării în care a fost returnat.